اورژانس روانشناسی

پاسخگویی به سوالات شما، در راستای حفظ و ارتقاء سلامت روان با شماره های شبکه هوشمند ذکر شده و از طریق خطوط تلفن ثابت فراهم می باشد ................................................................« اورژانس روانشناسی در خدمت ارتقای سطح بهداشت روان » ...............................................................

اورژانس روانشناسی

اورژانس روانشناسی

دارای مجوز از نظام مشاوره و روانشناسی جمهوری اسلامی ایران
------------------------
پرسش و پاسخ مسائل کودک و نوجوان، اضطراب، افسردگی، خانواده، ازدواج، جنسی، اعتیاد، فقدان و جدایی. مشاوره تحصیلی
...............................
شماره تماس از استان تهران : 9092301569
...............................
«پاسخگویی به سوالات شما در هر روز و حتی ایام تعطیل»
...............................

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

هفت کلید برای داشتن یک رابطه سالم و شاد

هیچ چیز کوچکی را در زندگی زناشویی و رابطه با همسرتان دست کم نگیرید.با وجود مشکلات شاد باشید و اجازه دهید تا کلمات معجزه کنند و زندگیتان را تبدیل به بهشتی سازند که هیچ طوفانی نتواند آن را متزلزل نماید.

برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید... 

رهایی از آشفتگی ذهن

خیلی از افراد پیرامون توانایی بر مدیریت بهینه زمان شان ابراز نگرانی می کنند. اما مدیریت زمان تنها راه حل برطرف کردن احساس ضعف ذهنی که دارید نیست. شاید شما درگیر شلوغی فکر و آشفتگی ذهنی باشید.

 احساس ضعف می کنید؟ تنها نیستید
زمانی که دچار استرس و عدم کارایی هستید اولین حس وبرخوردغریزی که شما ممکن با این قضیه داشته باشید این است که به دنبال سیستم بهتری بگردید چراکه این خطوط فکری در شما موج می زند که :

برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید... 

گریه ( آیا گریه کردن بد است )

چرا برخی به راحتی گریه می کنند ولی دیگران نه، و چگونه می توان اشک ریختن را مدیریت کرد.

اشک ریختن  با لرزیدن لب شروع می شود. یا شاید پلک زدن سریع تر و سریعتر برای جلوگیری از فرار رطوبت.
قبل از اینکه شما در اینباره بدانید شاید همین الان هم دوباره در حال اشک آلود شدن هستید!
شما ممکن است یکی از افرادی باشید که اشکشان همیشه در دسترس و آماده جاری شدن است  و فرقی نمی کند در یک عروسی باشد یا در جشن تولد، مراسم عزاداری یا دراجرای نمایش بچه هایتان در مدرسه و یا  حتی با دیدن سگهایی که نیاز به خانه و سرپناه دارند.
از طرف دیگر ممکن است شما زمانی که آخرین بار گریه کردید را اصلا نتوانید به یاد آورید.

در هر صورت،هنگام گریه اغلب چشم ها اشک آلود میشود و معمولا نمی توان آن را پنهان کرد - مثلا در یک زمان و یا مکانی که در آن شما نمی خواهید گریه کنید و دیگران به تماشای گریه شما بنشینند.
مانند برخی از سیاستمداران هنگام مصاحبه تلویزیونی که در حال پخش از تلویزن است یا گریه مربیان فوتبال و...هرچند امروزه ممکن است در جامعه راحت تر با احساسات کنار بیاید. اما گریه در مقابل مردم هنوز هم می تواند بی دست و پا یی و ضعف فرد را به مردم نشان دهد.

در پشت گریه ما چه چیزی وجود دارد؟ چرا برخی از مردم خیلی بیشتر و به آسانی و یا برخی کمتر از دیگران گریه می کنند؟ بهترین راه برای مدیریت اشک ریختن چیست. آیا راهی برای گریه نکردن هنگامی که کاملا نامناسب است از جمله در پاسخ به رئیس خود وجود دارد؟ پژوهشگران و درمانگران که به مطالعه گریه پرداختند آنچه که به دست آوردند را با ما به اشتراک گذاشتند.

برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...