اورژانس روانشناسی

پاسخگویی به سوالات شما، در راستای حفظ و ارتقاء سلامت روان با شماره های شبکه هوشمند ذکر شده و از طریق خطوط تلفن ثابت فراهم می باشد ................................................................« اورژانس روانشناسی در خدمت ارتقای سطح بهداشت روان » ...............................................................

اورژانس روانشناسی

اورژانس روانشناسی

دارای مجوز از نظام مشاوره و روانشناسی جمهوری اسلامی ایران
------------------------
پرسش و پاسخ مسائل کودک و نوجوان، اضطراب، افسردگی، خانواده، ازدواج، جنسی، اعتیاد، فقدان و جدایی. مشاوره تحصیلی
...............................
شماره تماس از استان تهران : 9092301569
...............................
«پاسخگویی به سوالات شما در هر روز و حتی ایام تعطیل»
...............................

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

استفاده فرزندمان را از اینترنت مدیریت کنیم

آیا شما یکی از والدین کودکی هستید که از اینترنت استفاده می کند و یا به زودی استفاده خواهد کرد؟ اگر این طور است باید بدانید که اینترنت یکی از بهترین راه های به روز ماندن درباره اخبار انجام پژوهش های مدرسه و ارتباط برقرار کردن با دوستان است اما می تواند بسیار خظرناک نیز باشد. به عنوان والدبن مسئولیت شما این است که اطمینان حاصل کنید که فرزندتان در امنیت قرار دارد پس لازم است که در ابتدا خودتان به این دنیای مجازی آشنا باشید.

یک کودک هرگز نباید بیشتر از والدینش درباره اینترنت اطلاعات داشته باشد. حداقل این است که والد و کودک دانش یکسانی نسبت به اینترنت داشته باشند.

آیا کودک شما از وبسایت های شبکه های اجتماعی و برنامه هایی مثل تلگرام استفاده می کند؟ اگر چنین است آیا شما و کودکتان آگاه هستید که به چه راحتی هر فردی می تواند شخصیت و موقعیت دروغینی را تعریف کرده و از خود به نمایش بگذارد؟

4 نشانه ایی که نوجوان شما ممکن است در مشکل باشد 

برای مشاهده ی متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..