اورژانس روانشناسی

پاسخگویی به سوالات شما، در راستای حفظ و ارتقاء سلامت روان با شماره های شبکه هوشمند ذکر شده و از طریق خطوط تلفن ثابت فراهم می باشد ................................................................« اورژانس روانشناسی در خدمت ارتقای سطح بهداشت روان » ...............................................................

اورژانس روانشناسی

اورژانس روانشناسی

دارای مجوز از نظام مشاوره و روانشناسی جمهوری اسلامی ایران
------------------------
پرسش و پاسخ مسائل کودک و نوجوان، اضطراب، افسردگی، خانواده، ازدواج، جنسی، اعتیاد، فقدان و جدایی. مشاوره تحصیلی
...............................
شماره تماس از استان تهران : 9092301569
...............................
«پاسخگویی به سوالات شما در هر روز و حتی ایام تعطیل»
...............................

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

11 نشانه عود افسردگی

Image result for depression

برخی از افراد مبتلا به افسردگی مزمن، علائم افسردگی را تنها یک بار در زندگی خود تجربه می کنند و در برخی دیگر مکررا عود می کند و آنرا تجربه می کنند. بعد از یک بار درمان، این مهم است که به احساسات خود   به منظور دیدن  نشانه های احتمالی عود. افسردگی توجه کنیم و  سریعا به دنبال کمک و پاسخ به علائم هشدار دهنده است باشیم تا از بازگشت کامل افسردگی جلوگیری کنیم.

برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

گامهای اساسی برای موفقیت در زندگی زناشویی

Image result for ‫گامهای اساسی برای موفقیت در زندگی زناشویی‬‎

دکتر هارویل هندریکس، زوج‌درمانگر معروف، سه گام اساسی را برای ایجاد رابطه‌ای سالم و شاد میان زوج‌ها مطرح می‌کند. وی سپس دادن «هدیه‌های» ارتباطی را به‌عنوان وسیله‌ای برای تقویت رابطه همسران تشویق می‌کند. آموختن فنون اساسی ارتباطی، به همسران کمک می‌کند که ورای بحث‌وجدل‌های رنج‌آور به رابطه‌ای شاد و موفق دست یابند.

برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

چرا وقتتان را هدر می دهید؟

تا به حال برایتان پیش آمده که کارهایی مثل گرفتن وقت برای دکتر، تمیز کردن انبار، پرداخت مالیات را برای مدت زیادی به تعویق بندازید؟ همه ی ما گاهی اوقات کارهایمان را به تعویق می اندازیم ولی اگر همیشه برای تمام کردن کارهایتان مشکل دارید ممکن است پای مشکل بزرگتری در میان باشد. باید روی دلایلی که باعث می شوند کارهایتان را به تعویق بندازید خوب فکر کنید و از وقتتان به نحو احسن استفاده کنید.

برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...